NÁLUNK LEHETŐSÉGED LESZ:
- A hibajegy kezelő rendszerben érkező hibabejelentések, kérések megoldására
- A megoldandó problémák priorizálására, hibák elemzésére és reprodukálására
- Segítséget nyújtani az ügyfeleknek a hibák elhárításában
- A kijavított megoldások tesztelésére illetve részt venni az új release-ek előtti tesztelésben
- Elemzések készítésére különféle adatforrások és eszközök felhasználásával
- Nemzetközi szoftverfejlesztési projektben részt venni
CSATLAKOZZ HOZZÁNK, AMENNYIBEN:
- Legalább 3 éves IT help desk/service desk tapasztalattal rendelkezel
- Felsőfokú végzettséget szereztél
- Önállóság, megoldásorientáltság és proaktivitás jellemez
- Kiváló hibaelhárítási és kommunikációs készségekkel rendelkezel
- Tárgyaló képes angol és német nyelvtudásod van (B2)
MIT VÁRHATSZ TŐLÜNK?
- Versenyképes jövedelem
- Stabil, hosszútávú munkalehetőség
- Munkavállalói/Alvállalkozói státuszban is dolgozhatsz
- Munkakörhöz kapcsolódó képzések támogatása
- Lehetőség széleskörű szakmai tapasztalat szerzésre komplex IT projekteken keresztül
- Összetartó IT közösség, ahol fókuszban a probléma megoldása áll
- Minden eszközt biztosítunk a rugalmas, home officeban elérhető munkavégzéshez
Amennyiben felkeltettük érdeklődésed, küldd el önéletrajzod a hr@dns-sw.hu e-mail címre.