NÁLUNK LEHETŐSÉGED LESZ:

  • A hibajegy kezelő rendszerben érkező hibabejelentések, kérések megoldására
  • A megoldandó problémák priorizálására, hibák elemzésére és reprodukálására
  • Segítséget nyújtani az ügyfeleknek a hibák elhárításában
  • A kijavított megoldások tesztelésére illetve részt venni az új release-ek előtti tesztelésben
  • Elemzések készítésére különféle adatforrások és eszközök felhasználásával
  • Nemzetközi szoftverfejlesztési projektben részt venni

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, AMENNYIBEN:

  • Legalább 3 éves IT help desk/service desk tapasztalattal rendelkezel
  • Felsőfokú végzettséget szereztél
  • Önállóság, megoldásorientáltság és proaktivitás jellemez
  • Kiváló hibaelhárítási és kommunikációs készségekkel rendelkezel
  • Tárgyaló képes angol és német nyelvtudásod van (B2)

MIT VÁRHATSZ TŐLÜNK?

  • Versenyképes jövedelem
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Munkavállalói/Alvállalkozói státuszban is dolgozhatsz
  • Munkakörhöz kapcsolódó képzések támogatása
  • Lehetőség széleskörű szakmai tapasztalat szerzésre komplex IT projekteken keresztül
  • Összetartó IT közösség, ahol fókuszban a probléma megoldása áll
  • Minden eszközt biztosítunk a rugalmas, home officeban elérhető munkavégzéshez

Amennyiben felkeltettük érdeklődésed, küldd el önéletrajzod a hr@dns-sw.hu e-mail címre.

Kapcsolat

Cím: 1064 Budapest, Podmaniczky utca 71.
3. emelet I., Kapucsengő: 40

Telefon: +36 70 520 84 14; +361 3770830

office@dns-sw.hu